۲۴ ساعت

31 جولای
۱ دیدگاه

رئیس جمهور

تاریخ نشر : چهارشنبه ۱۰ اسد ( مرداد ) ۱۴۰۳  خورشیدی – ۳۱  جولای ۲۰۲۴  میلادی – ملبورن – استرالیا

رئیس جمهور

سه سال پیهم به صنف نهم ناکام ماند و او را از مکتب اخراج کردند . وقتی که فهمید که دیگر درس و سبقی نیست به فکر کار شد . پس از مشوره بایکی از اقارب فهمید که برای یافتن کار در ادارات دولتی چند چیز حتمی است و اولینش سند فراغت از مکتب است که او ضرورت داشت. ازهمان لحظه به فکر سند فراغت از مکتب شد بلاخره به کمک یکی از دوستان و مصرف مبلغی سند فراغت مکتب را از یک مکتب واقع در یکی از ولسوالی های دور دست حاصل کرد. او با این سند پشت کار می گشت ولی فهمید که با این سند کاری جز یک ماموریت پایین رتبه به مقام برتری نمی تواند تکیه زند، همان بود که به فکر سند لیسانس شد.

کمی جستجو کرد تا دریافت که دانشگاه غیر مرئی یا انلاین نیز موجود است که لیسانس فارغ میدهند. بازهم مبلغی مصرف کرد واز همان دانشگاه آنلاین سند فراغت به دست اورد. حالا که او لیسانس شده بود با زیرکی که داشت توانست در یک اداره به مقام ریاست برسد.

او با استفاده از این موقف با چند معین و چند وزیر ارتباط پیدا کرد ونهایتا  به یک برس تحصیلی برای ماستری به خارج فرستاده شد. هرچند او زبان خارجی بلد نبود اما پس از گذشت میعاد معین با سند  ماستری به کشور باز گشت.

این بار با مصرف یک مقدار پول در کمپیاین رئییس جمهور به معیینیت یک وزارت مقرر شد. حالا دیگر با تعداد زیاد سفارتخانه ها وهم افراد سرشناس آشنا شده بود و شهرتی هم بدست اورده بود. هنوز چند سالی  درین موقف بیشتر کار نکرده بود که انتخابات رئییس جمهوری فرا رسید و او از یک کاندید حمایت کرد و نهایتا در انتخابات به حیث معاون رئییس جمهور اشتراک کرده بود که پس از برنده شدن رئس جمهور او هم معاون رئیس جمهور شد. حالا او با تمام سفارت ها مستقیما

 در ارتباط است و هم راز و رمز برنده شدن در انتخابات را یاد گرفته است. او در نظر دارد در انتخابات پیشرو خود رابه حیث رئیس جمهور کاندید کند. او مطمئن است که برنده می شود.  

سید عبدالقادر رحیمی

۳۱ جولای ۲۰۲۴ 

آلمان

 

 

یک پاسخ به “رئیس جمهور”

  1. admin گفت:

    زیبا قلم زدید جناب رحیمی عزیز ، مؤفق و مؤید باشید.
    باعرض حرمت
    قیوم بشیر هروی

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما