۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۴دیدگاه

عرض تبریک به مناسبت هفدهمین سالگرد تأسیس سایت وزین «۲۴ ساعت »

تاریخ نشر : پنجشنبه ۵ میزان  ( مهر ) ۱۴۰۳  خورشیدی – ۲۶ سپتامبر   ۲۰۲۴  میلادی – ملبورن – استرالیا

عرض تبریک به مناسبت هفدهمین سالگرد

تأسیس سایت وزین «۲۴ ساعت »

 

از مدتی کم‌تر از یک سال می شود که من با سایت «۲۴ ساعت » آشنا شده ام. این که چرا دیر تر با این سایت وزین، آشنایی پیدا کرده ام، بر می گردد به مشغولیات خودم که یک مدت طولانی کارم طوری بود که به سایت ها کم تر ورود داشته باشم ، اما از دورانی که با سایت وزین «۲۴ ساعت » آشنا شده ام، روزانه حتی چندین بار برای مطالعه مطالب ارزشمند وارد آن می شوم.

 در این مدت سرپرست و گرداننده این سایت وزین، شاعر گرانقدر جناب آقای استاد هروی ، از سر لطف بسیاری از اشعار مرا انتشار داده اند که صمیمانه سپاسگزار شان می باشم

 کسانی که در امر نشرات چاپی و غیر چاپی تجربه داشته باشند  می دانند که به راه انداختن چنین نشریاتی با وجود مشکلات عدیده ی که دارد، نسبتاً آسان است. اما دشواری کار در واقع در تداوم و ادامه آن است که توان معنوی و مادی بزرگی را می طلبد.

 اکنون که ما در هفدهمین سال تأسیس این سایت وزین قرار داریم، باید به مؤسس گرامی آن جناب آقای مهدی  بشیر  و سرپرست آن آقای قیوم بشیر هروی گرامی آفرین و تبریک بگوییم که چگونه به صورت درخشانی در هفده سال تمام این نشریه انترنتی را موفقانه به پیش برده اند.

 سایت وزین «۲۴ ساعت »  مملو از مطالب اجتماعی و  فرهنگی و اشعار و آثار ادبی شاعران و نویسندگان کشور است که می تواند برای همه خوانندگان و مخصوصاً برای محققان ادبی و هنری گنجینه طلایی باشد.

 من ضمن تشکر فراوان از جناب آقای استاد قیوم بشیر هروی شاعر گرانقدر  ، موفقیت بزرگ هفده سالگی سایت وزین « ۲۴ساعت » را برای جناب شان و برای همه جامعه فرهنگی افغانستان تبریک عرض می کنم.

به امید مؤفقیت های بیشتر

فاروق فارانی

۲۵ سپتامبر۲۰۲۴

ویسبادن – آلمان

 

۴ پاسخ به “عرض تبریک به مناسبت هفدهمین سالگرد تأسیس سایت وزین «۲۴ ساعت »”

  1. admin گفت:

    جناب استاد فارانی عزیز از پیام زیبا و ارزنده تان جهانی سپاس ، هفدهمین بهار نشراتی ۲۴ ساعت به شما نیز مبارک و خجسته باد.
    باعرض حرمت
    قیوم بشیر هروی

  2. مهدی بشیر گفت:

    جناب استاد فاروق فارانی سلام و عرض ادب ، جهانی سپاس از پیام زیبا تان بمناسبت هفدهمین سالروز تآسیس سایت ۲۴ ساعت و تشکر از لطف و همکاری تان .
    همیشه موفق و سلامت باشید
    با عرض حرمت
    مهدی بشیر

  3. فاروق فارانی گفت:

    از جناب استاد قیوم بشیر هروی و از جناب آقای مهدی بشیر گرامی به خاطر لطف و عنایت شان صمیمانه سپاسگزارم.
    واقعا جا دارد که سایت ۲۴ ساعت که به همت و توانایی شما توانسته است، هفده سال عمر پربار ادبی و فرهنگی را موفقانه به پیش ببرد، مایه افتخار برای من و همه جامعه فرهنگی و ادبی افغانستان باشد.
    خدمات شما دوستان اندیشمند هرگز فراموش تاریخ فرهنگ و ادبیات ما نخواهد شد.
    بهترین های زندگی نصیب شما ، دوستان فرهیخته و دانشمند باد

    • admin گفت:

      جناب استاد فارانی عزیز از حضور پر مهر و حسن نظرتان جهانی سپاس ، برای ما باعث افتخار است که همکارانی شایسته چون شما را با خود داریم ، کامگار باشید.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما